Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego Klienta, firmy z branży leasingowej, poszukujemy osoby na stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego. Do Twoich obowiązków będzie należało m.in: • Codzienna współpraca z Kierownikiem ds. Obsługi Klientów w zakresie obsługi Klientów oraz utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji Klientów, • Kontrola i zarządzanie umowami leasingu, • Prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów, • Odpowiadanie na zapytania Klientów, • Koordynacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów, • Tworzenie raportów dotyczących flot Klientów, • Utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi Klientami, • Przedstawianie propozycji dotyczących dodatkowych lub/i alternatywnych produktów bądź usług w celu zaspokojenia potrzeb Klienta, • Ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez Klienta, • Bieżące wsparcie Klienta i udzielanie odpowiedzi na zapytania dotycząc realizacji postanowień kontraktowych. U kandydatów zwracamy uwagę na: • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie – min. B2, • Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B, • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole, • Silne nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu, • Dobra organizacja pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacji obowiązków), • Wrażliwość na potrzeby Klienta, • Dobra znajomość narzędzi MS Office. Nasz klient zapewnia: • Ciekawą, stabilną pracę w profesjonalnym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole, w międzynarodowym środowisku, • Doskonałą atmosferę pracy, • Umowę o pracę, • Prywatną opiekę medyczną, • Pakiet ubezpieczeniowa grupowego • Program kafeteryjny.