Specjalista ds. Obsługi Klienta - Konsultant Infolinii
Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.Miejsce pracy: Warszawa
Opis Pracy:
Twoje zadania polegać będą na obsłudze zarówno klienta instytucjonalnego, jak również indywidualnego w zakresie odbierania telefonów i udzielania rzetelnej informacji m.in. na temat zakresu badań, cen usług, sposobu przygotowania się do badań. Ponadto do Twoich obowiązków należeć będzie uzupełnianie systemu LIS (laboratoryjny system informatyczny), dokonywanie korekt w systemie sprawozdawczym, odpowiadanie na zapytania e-mail. W razie konieczności pracownicy ds. Obsługi Klienta wyjaśniają sprawy zgłaszane przez klientów oraz sporządzają regularnie raporty do instytucji zewnętrznych.
Poszukujemy pracowników, którzy przede wszystkim:
- mają wiedzę w zakresie świadczonych przez nas usług lub zainteresowania okołomedyczne,
- posiadają wykształcenie co najmniej średnie,
- lubią pracę z ludźmi i codzienny kontakt telefoniczny z klientem,
- są otwarci na ludzi, pozytywnie nastawieni do życia ale również asertywni, gdy wymaga tego sytuacja,
- są odporni na stres i radzą sobie z presją czasu,
- szybko się uczą.
- Atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku (w telefonicznej obsłudze klienta) lub doświadczenie w branży medycznej.
W zamian za zaangażowanie i pracę możemy zaoferować:
- umowę o pracę (lub dla chętnych umowę zlecenie),
- kartę Multisport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz współpracowników,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość dostosowania godzin pracy do indywidualnych potrzeb w comiesięcznie uzgadnianych grafikach.