Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz. niemiecki

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Twoja przyszła firma/Your future company

Nasz Klient specjalizuje się w obsłudze klienta, wsparciu technicznym oraz w sprzedaży dla rynków B2B i B2C.

W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim, do której zadań będzie należało: obsługa połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych, odpowiadanie na ich zapytania w zakresie urządzeń elektronicznych oraz dbałość o pozytywne relacje.

Nasz Klient oferuje:   

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet dodatkowych benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie
  • Możliwość rozwoju na danym stanowisku poprzez liczne szkolenia
  • Możliwość pracy w języku obcym na co dzień
  • Dogodną lokalizację
  • Brak zmian nocnych

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Znajomość języka niemieckiego – poziom min. C1
  • Znajomość języka angielskiego – poziom min. B2
  • Otwartość, komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry