TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków
- Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za
- obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne
- wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki,
- pierwsza linia wsparcia technicznrgo.
Oczekiwania wobec kandydatów
- Wykształcenie minimum średnie;
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
- Dobra dykcja;
- Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.
Oferujemy
- Wysokie stawki;
- Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
- Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Konkursy i spotkania integracyjne;
- Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.