Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów, cypryjskiej firmy brokerskiej, która dynamicznie rozwija się w Polsce, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Wymagania

OPIS ZADAŃ:

telefoniczny i mailowy kontakt z klientami

rozwiązywanie problemów Klientów

dbałość o najlepszą obsługę klienta zgodną z polityką organizacji

aktywna sprzedaż instrumentów finansowych

 

OCZEKUJEMY:

2-3 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub/i sprzedaży

mile widziane doświadczenie w branży finansowej/brokerskiej

znajomość języka angielskiego

zaangażowania i motywacji do pracy

dobrej znajomości pakietu MS Office

 

OFERUJEMY:

stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę

wynagrodzenie: 4000 -, netto + premia

pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych

lokalizacja pracy w samym centrum Warszawy, przy al. Jana Pawła II

możliwość rozwoju w profesjonalnym, międzynarodowym zespole

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry