Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/07/2020.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży - rekrutacja online

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, producenta rozwiązań e-learningowych, poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

Opis stanowiska:

telefoniczna i mailowa obsługa obecnych i potencjalnych Klientów firmy (szkoły, instytucje państwowe, firmy prywatne),

budowanie długotrwałych relacji z Klientami,

realizacja powierzonych celów sprzedażowych i jakościowych,

planowanie i raportowanie prowadzonych działań.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

doświadczenia w telefonicznej sprzedaży produktów i usług

orientacja na realizację celów i pozytywne nastawienie do ludzi,

samodzielność i dobra organizacja pracy,

kultura osobista i wysokie zdolności komunikacyjne.

 

Oferujemy:

atrakcyjne warunki zatrudnienia - podstawa + premia

elastyczny czas pracy, zatrudnienie od 1/2 etatu

pakiet benefitów,

możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającym się startupie

lokalizacja biura w samym centrum Warszawy

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry