Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta H&M

Warszawa, mazowieckie

H & M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska

Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie gotowych rozwiązań i rad.
  • Reprezentowanie marki H&M podczas każdego kontaktu z klientem.
  • Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów.
  • Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.

Kogo szukamy?

Podobnie, jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś mieć otwarty umysł, posiadać rozwinięte umiejętności komunikacji i pracy w zespole oraz pozytywne nastawienie.

Powinny cechować Cię także:

  • Przyjazne i pomocne podejście do klientów i współpracowników.
  • Zdolność do wielozadaniowości i radzenia sobie z dużym nakładem pracy.
  • Gotowośc do dalszego rozwoju.
  • Otwartość na feedback.
  • Gotowość do dalszej nauki.
  • Biegła znajomość języka polskiego zarówno w mowie, jak i piśmie, oraz język angielski na poziomie komunikatywnym (B1).

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Lunch kartę do wszystkich punktów gastronomicznych, kartę zniżkowa na zakupy w sklepach wszystkich marek H&M, karty sportowe i rekreacyjne, codziennie świeże owoce,  ubezpieczenie medyczne oraz na życie
  • Wsparcie rozwoju zawodowego oraz dostęp do szerokiego zakresu treningów
  • Nagrody dla Pracownika Miesiąca oraz Pracownika Kwartału
  • Bonusy rekomendacyjne
  • Pracę w międzynarodowej ekipie, gdzie każdy ma szansę wyrażenia siebie
  • Nowoczesną przestrzeń biurową z licznymi strefami wypoczynku, usytuowaną w dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum Warszawy

Wymagania

Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym, obejmująca zmiany wieczorne i weekendowe. Twoim głównym obowiązkiem będzie oferowanie wysokiej jakości telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta.

Prezentacja firmy

ABOUT H&M

H&M is one of the world’s leading fashion companies. We are... constantly expanding our financially solid business in order to offer even more customers Fashion and Quality at the Best Price in a Sustainable Way. We welcome diversity and cherish teamwork as the best way to reach results. Our employees make this happen in a challenging and exciting workplace with an open-minded atmosphere.

ABOUT US

H&M’s Customer Service is a multichannel and multi-brand organization with a focus on delivering professional and quality service for customers of all brands via multiple channels. The customer is at the heart of everything we do! Today Warsaw H&M Customer Service employees nearly 200 employees and is a part of the global Customer Service family of almost 1800 employees located in nine centers around the world. Within our Customer Service center we provide service to customers in nine markets including Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Russia, Slovakia and Turkey.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry