#

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Nasz klient to globalna, amerykańska korporacja znana z innowacyjnych rozwiązań finansowych oraz niezrównanej obsługi klienta. Działając na międzynarodowym rynku, nasz klient jest liderem w sektorze finansowym, oferując swoim klientom rozmaite produkty i usługi, które pomagają osiągnąć sukces finansowy.

Działalność Naszego Klienta wyróżnia się nie tylko jakością swoich usług, ale także zaangażowaniem w rozwój zawodowy swoich pracowników. Jest to miejsce, gdzie talent spotyka się z możliwościami rozwoju, a atmosfera sprzyja innowacyjności, kreatywności i ciągłemu doskonaleniu.

Jeśli jesteś ambitnym specjalistą, lubiącym pracę z klientem, który dąży do pracy w dynamicznym środowisku finansowym – nasz klient może być dla Ciebie idealnym pracodawcą. Będziesz miał okazję współpracować z klientami na całym świecie, budować swoją karierę oraz rozwijać się w jednej z najbardziej renomowanych firm w branży finansowej.

Zadania:
  • Kompleksowa opieka nad klientem biznesowym (bez aktywności sprzedażowych) –  odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne (40% połączenia w języku angielskim), obsługa spraw bieżących
  • Przetwarzanie danych w systemach operacyjnych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Współpraca z innymi zespołami w ramach organizacji
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2/C1
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane
  • Ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
  • Znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie na poziomie 6000 - 7000 zł brutto 
  • Szansę na zdobycie doświadczenia w branży finansowej
  • Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 (zmiany: 8-16; 9-17; 10-18).
  • Możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze
  • Pełny proces wdrożenia w strukturę i zakres obowiązków, program wprowadzający ze wsparciem zespołu
  • Pracę z klientem biznesowym
  • Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
  • Biuro z bogatym zapleczem socjalnym w Śródmieściu Warszawy
  • Miłą, koleżeńską atmosferę pracy w zgranym zespole

Dołącz do zespołu Specjalistów ds. obsługi klienta biznesowego i doświadcz możliwości, które nasz klient może Ci zaoferować!

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi