#

Specjalista ds. obsługi klienta bez doświadczenia z niemieckim (zdalnie)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klienta bez doświadczenia z niemieckim (zdalnie)

Miejsce pracy: Wrocław
5-6-66925

Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy e-commerce poszukujemy osób do nowo powstałego zespołu Customer Service. Praca jest w 100% zdalna, również po pandemii. Doświadczenie w branży nie jest wymagane, mile widziani studenci chcący zdobyć pierwsze doświadczenie na rynku pracy lub osoby szukające wyzwań w nowej branży.

Do obowiązków należeć będą:
- Kompleksowa obsługa klienta poprzez chat, email (po 6 miesiącach również obsługa telefoniczna)
- Wsparcie posprzedażowe takie jak rozpatrywanie reklamacji, wymiana produktów, sprawdzanie statusu dostawy
- Wprowadzanie danych do systemu
- Dbanie o dobre relacje z klientem

Wymagania:
- Znajomość j. niemieckiego oraz angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny!
- Sprawne łącze internetowe (minimum 25 MB/s)
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat oraz jeden weekend co 5 tygodni

Korzyści:
- Elastyczny grafik
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w 100% zdalna (pracodawca zapewnia sprzęt niezbędny do pracy)
- Prywatna opieka medyczna LuxMed i ubezpieczenie Allianz
- Karta Multisport
- Dodatkowy dzień wolny na aktywność społeczną

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi