Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. obsługi Klienta /3200 brutto OKĘCIE
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków należy:
• Bezpośrednia obsługa Klienta w Punkcie Obsługi Klienta (również w j. angielskim), • Udzielanie informacji Klientom na temat ich przesyłek oraz usług oferowanych przez firmę, • Współpraca z agencjami celnymi na lotnisku, • Dbanie o wygląd i estetykę Punktu Obsługi Klienta.
Oczekujemy kandydatów:
• Ze znajomością j. angielskiego na poziomie min. B1, • Posiadający min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta, • Potrafiących obsługiwać komputer (m.in. pakiet Office), • Wyróżniających się wysoką kulturą osobistą i nastawieniem pro-klienckim, • Potrafiących dobrze organizować swój czas pracy, • Doświadczenie w rozliczaniu gotówki będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Agencji Pracy • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.30 (zmiany po 8h) • Wynagrodzenie: 3200 PLN brutto.
Numer referencyjny: -
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?