Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/02/2020.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (1/1 lub 1/2 etatu)

02-670 Warszawa, mazowieckie

HRO Personnel

Opis stanowiska pracy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Wymagania

Obowiązki:
Telefoniczna obsługa zgłoszeń
Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek
Koordynowanie i nadzór procesu usuwania usterek przez pracowników działu
Przekazywanie klientom informacji o procedurach usuwania awarii
Wprowadzanie informacji do systemu
Sporządzanie codziennych raportów.

Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość pakietu MS Office
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętności interpersonalne
Dbałość o szczegóły i bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Benefity pozapłacowe
Elastyczny grafik godzin (6:00-14:00, 7:00-15:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.)
Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Prezentacja firmy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i... zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2020
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry