HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (1/1 lub 1/2 etatu)
Miejsce pracy: 02-670 WarszawaObowiązki:
Telefoniczna obsługa zgłoszeń
Komputerowa obsługa zgłaszanych usterek
Koordynowanie i nadzór procesu usuwania usterek przez pracowników działu
Przekazywanie klientom informacji o procedurach usuwania awarii
Wprowadzanie informacji do systemu
Sporządzanie codziennych raportów.
Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
Znajomość pakietu MS Office
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Umiejętności interpersonalne
Dbałość o szczegóły i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferta:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Benefity pozapłacowe
Elastyczny grafik godzin (6:00-14:00, 7:00-15:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.)
Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.