Opis stanowiska pracy
Dla firmy specjalizującej się w branży bukmacherskiej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi i Zarządzania Wiedzą
Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
- umowę o pracę
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjny system bezpłatnych szkoleń,
- partnerską atmosferę pracy.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w obszarach: reklamacji, interwencji i zapytań,
- Podejmowanie działań mających na celu podnoszenie jakości obsługi,
- Przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń,
- Przygotowanie materiałów rozwojowych: koordynowanie obiegu i weryfikację otrzymanych dokumentów wg procedur wewnętrznych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w obsłudze Klienta;
- Znajomość branży będzie zdecydowanym atutem;
- Pozytywnego nastawienia do ludzi;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Chęci uczenia się i dużej samodzielności;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Umiejętności identyfikowania problemów i znajdowania dla nich rozwiązań;
- Zaangażowania i sumiennego podejścia do powierzonych zadań;
- Systematyczności, skrupulatności i uczciwości;
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą i spełniasz powyższe oczekiwania, nie zwlekaj, wyślij swoje CV.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Do zobaczenia!
Prezentacja firmy
Firma z branży hazardowej.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa