#

Specjalista ds. Obsługi Aptek

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie

 

Aktualnie do naszego klienta, jednego ze światowych liderów w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań leczniczych, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Aptek

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Twoim celem na tym stanowisku pracy będzie:

Aktywna, telefoniczna oraz internetowa sprzedaż, promocja oraz doradztwo farmaceutom, aptekom oraz sieciom aptecznym.

 

Główne zadania:

• Aktywna promocja produktów leczniczych do segmentu aptecznego

• Wprowadzanie nowych produktów na rynek apteczny

• Realizacja zamówień w aplikacji dedykowanej do zarządzania zamówieniami

• Prowadzenie programów edukacyjnych skierowanych do pracowników aptek

• Dbanie o wysoką jakość współpracy oraz budowanie długofalowych relacji z farmaceutami

• Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi pracującymi w terenie

 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki sprzedażowe

• Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, dodatek cyfrowy

• Niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon)

• Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku

• Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy

• Możliwość pracy zdalnej lub pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy

Wymagania

Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:

Lubisz interaktywny kontakt z farmaceutą. Chcesz doradzać, promować i rekomendować nowoczesne produkty lecznicze.

 

Czego oczekujemy od Kandydatów:

• Doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientami, w sprzedaży B2B

• Doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare

• Umiejętności pracy w zespole oraz budowania i utrzymywanie relacji z klientami

• Komunikatywności, wysokiej kultury osobistej, skuteczności

• Zorientowania na realizację założonych celów

• Dobra organizacja pracy

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
Premia za realizację wyników sprzedażowych
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi