Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/01/2020.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta z branży TSL, aktualnie prowadzimy projekt na stanowisko:

Wymagania

Opis stanowiska:

  • realizacja działań marketingowych zgodnie ze strategią na terenie Europy Środkowo-Wschodniej,
  • optymalizacja świadomości marki w branży TSL,
  • zarządzanie stronami internetowymi firmy oraz kamaniami marketingowym (on- i offline),
  • dbanie o lokalny PR i komunikację marki.

Wymagania:

  • m.in. 2-letnie doświadczenie w pracy w marketingu w branży TSL,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • doskonałe zdolności interpersonalne, negocjacyjne oraz handlowe, umiejętności nawiązania i podtrzymywania relacji biznesowych,
  • umiejętność poszukiwania nowych niestandardowych rozwiązań,
  • wysoka samodzielność w działaniu i nastawienie na cel,

Oferujemy:

  • pracę w firmie nastawionej na dynamiczny rozwój,
  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków,
  • praca w samym centrum Warszawy,
  • pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry