Specjalista ds. marketingu online
Miejsce pracy: WarszawaNumer ref. SMO/003/AKR
Opis stanowiska:
- Planowanie i realizowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa Multi-Channel (wielokanałowe oddziaływanie na klienta)
- Wdrażanie kampanii online i offline w zakresie marketingu oraz adaptacja strategicznych konceptów marketingowych na rynku lokalnym
- Zarządzanie SEA oraz innymi kampaniami marketingowymi
- Optymalizacja sklepu internetowego w zakresie SEO (Keywords, Adwords, Content)
- Planowanie, kreowanie i zarządzanie kampaniami Newsletter
- Zbudowanie kanałów Social Media, w tym rozwój konceptu tej komunikacji
- Analiza kampanii marketingowych na bazie parametrów KPI (Key Performance Indicators) wraz z wdrażaniem procesów ich stałej optymalizacji
- Planowanie i kontrola budżetów online w oparciu o wytyczne strategii marketingowych
- Analizy trendów i obserwacja rynku online w zakresie działania konkurencji
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie oraz konkurencyjne wynagrodzenie
- Bardzo ciekawą pracę w ramach realizacji wielu zadań w firmie zorientowanej na przyszłość i przodującej w rozwoju procesów digitalizacji w kontaktach z klientami B2B
- Możliwości indywidualnego rozwoju w firmie o międzynarodowym charakterze
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole profesjonalistów
Wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w branży marketingu online/offline wraz ze znajomością zagadnień analitycznych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- Wykształcenie wyższe z zakresie marketingu online
- Doświadczenie i znajomość zagadnień: SEA, SEO, Social Media oraz analizy KPI"s
- Znajomość Google Analytics i innych narzędzi Google będzie dodatkowym atutem
- Zdolność tworzenia tekstów marketingowych oraz podstawowe doświadczenia w zakresie użytkowania programów graficznych