W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Marketingu Online
Miejsce pracy: KrakówChciałbyś pracować w najbardziej pożądanej i podziwianej na całym świecie, amerykańskiej firmie?
Chciałbyś zdobyć bezcenne doświadczenie w sprzedaży w środowisku międzynarodowym i podnieść swoje kwalifikacje?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś/aś „TAK”, dołącz do zespołu w samym centrum Krakowa!
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie Specjalisty ds. Marketingu Online z j. niemieckim
Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za:
- kontakt (telefoniczny i mailowy) z Klientami
- prowadzenie konsultacji oraz doradztwa dla Klientów
- budowanie relacji z partnerami biznesowymi
- zarządzanie kontami Klientów i danymi oraz kreatywne korzystanie z nich w realizacji założonych celów Klientów
- realizację zamówień zgłaszanych przez Klientów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- min.6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży lub w obsłudze Klienta
- biegła znajomość języka niemieckiego jest warunkiem koniecznym
- dobra znajomść języka angielskiego
- znajomość Pakietu MS Office
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, wysoka kultura osobista
- bardzo dobre zarządzanie czasem i organizacja pracy
- kreatywność, konsekwencja i samodzielność w działaniu
- otwartość na rozwój, zdobywanie doświadczeń, szkolenia i wymianę wiedzy
- doskonała umiejętność do pracy w zespole
Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- premia za zrealizowane cele
- bogaty pakiet socjalno-benefitowy
- szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych
- praca w międzynarodowej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku
- pakiet relokacyjny
Agencja zatrudnienia numer 812.