W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. logistyki zamówień
Miejsce pracy: ŁódźDla firmy z siedzibą w Łodzi, międzynarodowego dystrybutora komponentów, urządzeń i produktów technicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. logistyki zamówień
Zakres zadań:
- wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert produktowych
- współpraca z klientami z obszaru przemysłowego (B2B)
- realizacja zamówień
- dbanie o terminowe dostawy - monitorowanie statusów zamówień
- przygotowywanie dokumentów typu RW i PW
- bieżąca kontrola stanów magazynowych
- wprowadzanie nowych pozycji produktów do systemu
- okresowy audyt dostawców
- optymalizacja kosztów transportu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie logistyki lub kierunków technicznych
- Mile widziane doświadczenie w branży związanej z przemysłem lub sprzedażą produktów technicznych
- Doświadczenie w obsłudze klienta i nadzorowaniu procesów logistyki zewnętrznej
- Znajomość i rozumienie branży technicznej, narzędzi i maszyn przemysłowych z uwzględnieniem automatyki przemysłowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- Otwartość i zaangażowanie w kontaktach z klientami
- Umiejętność negocjacji
- Samodzielność w realizacji zadań
Korzyści:
- przyjazna atmosfera pracy
- benefity pozapłacowe
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
- atrakcyjny system premii
- praca w systemie hydrydowym