Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Dla naszego Klienta, międzynarodowej instytucji finansowej oferujacej Klientom usługi bankowości, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kontaktu z Klientem. Osoba zatrudniona na tej pozycji, będzie zajmowała się wykonywaniem połączeń informujących o możliwości przedłużenia kontraktu kredytowego oraz leasingowego, aktualizowaniem danych teleadresowych, zbieraniem zgód marketingowych oraz negocjacjami.
Brzmi interesująco? Aplikuj do nas!
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biurowej.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
- Wynagrodzenie 17zł/h brutto.
- Dogodną lokalizację w centrum Warszawy.
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz w pełnym wymiarze godzin.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy) – obsługa klienta, sprzedaż, praca w banku.
- Nastawienie na osiągnie wyznaczonych celów.
- Umiejętność negocjowania i kreatywność.
- Skrupulatność, chęć uczenia się, dbałość o detale.