W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Raportowania
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego łódzkiego klienta z zagranicznym kapitałem, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Specjalisty ds. Raportowania do Działu Kontrolingu.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
-analizowanie i weryfikowanie poprawności raportowanych danych przez spólki należące do Grupy;
-przygotowywaniem i opracowywaniem raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
-przygotowywanie pakietów konsolidacyjnych i sprawozdań finansowych (jednostkowych, skonsolidowanych) Grupy zgodnie z MSSF;
-udział w pracach związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych;
-współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
-wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, kontroling lub pokrewne);
-doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata);
-praktyczna wiedza z zakresu przygotowywania jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych (mile widziana);
-dobra znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej i Ustawy o Rachunkowości;
-bardzo dobra znajomość MS Excel;
-bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Znajomość oprogramowania Jedox będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat;
-prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie;
-dobre warunki pracy w przyjaznej atmosferze;
-interesująca praca w dynamicznie rozwijającej się Grupie o zasięgu międzynarodowym;
-realna możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
-wdrożenie z zakresu przygotowywania jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych.