poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. komunikacji i promocji
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
- współpracę z mediami,
- pisanie tekstów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- koordynację działań związanych z publikacjami w mediach branżowych oraz ogólnopolskich,
- obsługę portali społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter,
- tworzenie wideo i foto relacji na potrzeby mediów społecznościowych,
- robienie zdjęć do Internetu i publikacji prasowych,
- pracę przy organizacji wydarzeń i innych zadaniach należących do zespołu promocji,
- prowadzenie i realizację projektów Fundacji Grupy PKP,
- monitoring mediów,
- pisanie polemik, odpowiedzi i sprostowań,
- kontakty z podopiecznymi Fundacji i ich rodzinami w zakresie działań informacyjnych do mediów.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wymóg konieczny ’lekkie pióro’, umiejętność pisania tekstów prasowych,
- kreatywność i sumienność,
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość portali społecznościowych,
- znajomość programów graficznych, m.in. Canva, Pixlr,
- dokładność,
- empatia i kultura osobista,
- znajomość rynku mediów.
Co możemy Ci zaoferować:
- udział w ciekawych i ważnych wydarzeniach o charakterze: kulturalnym, charytatywnym, branżowym,
- pracę w miłej atmosferze,
- dobrą lokalizację miejsca pracy - siedziba Fundacji niedaleko Dworca Zachodniego,
- dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku,
- zniżkę na przejazdy kolejowe,
- umowę o pracę,
- wyjazdy integracyjne.
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.