Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
- naliczanie listy płac dla grupy ponad 800 pracowników we współpracy ze spółką zewnętrzną (outsourcing);
- aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, w szczególności wprowadzanie i sprawdzanie danych niezbędnych do prawidłowego naliczenia listy płac;
- zapewnienie poprawności procesów i polityk spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników;
- zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy;
- udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych: ZUS, GUS, US, komornicy;
- zarządzanie benefitami zgodnie z polityką spółki;
- współpraca z działem księgowości;
- udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom spółki;
- przygotowywanie raportów i zestawień z zakresu kadry/płace na potrzeby spółki;
- udział w wewnętrznych projektach.
Wymagania:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w dziale kadrowo-płacowym (mile widziane doświadczenie w spółce zatrudniającej co najmniej 200 osób lub w spółce świadczącej usługi kadrowo-płacowe);
- praktycznej znajomości zasad naliczania wynagrodzenia, przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego – praca w międzynarodowym środowisku;
- dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- mile widziala znajomość systemu PeopleSoft;
- dokładność, rzetelność, umięjętność pracy pod presją czasu;
- wysokie zdolności organizacyjne (organizacja własnego czasu pracy);
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, chęć do poszerzania wiedzy i umiejętności.
Kandydatom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
- bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna (z opieką stomatologiczną), ubezpieczenie na życie, karta Multisport, kursy językowe;
- pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
- przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.