Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Specjalista ds. HR / Obsługi Pracowników

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. HR / Obsługi Pracowników
Kraków
NR REF.: 1157649

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Zakres obowiązków:
- administracja "życiem" pracownika - podwyżki, terminacje, urlopy wychowawcze
- obsługa pracowników (HR) i odpowiadanie na ich zapytania
- procesowanie dokumentacji i tworzenie raportów
- przygotowywanie skierowań na badania wstępne/okresowe pracowników
- przygotowywanie umów, przedłużanie kontraktów


Wymagania:
- kilkumiesięczne doświadczenie pracy w obszarze HR lub Administracji
- język angielski (min. B2)
- znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta


Oferta:
- międzynarodowe środowisko
- praca zdalna (Kraków / Małopolskie)
- start w grudniu lub od stycznia

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry