Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/03/2020.

Opis stanowiska pracy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Wymagania

Obowiązki:
Weryfikacja dokumentacji napraw gwarancyjnych zgodnie z zasadami walidacji gwarancji
Rejestracja modeli produktów gwarancyjnych i kosztów robocizny w bazie danych
Analiza danych gwarancyjnych i raportowanie ich
Kontrolowanie kosztów usług gwarancyjnych
Wspieranie partnerów biznesowych przez e-mail (okazjonalnie telefonicznie).
Wymagania:
Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)
Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym
Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Umiejętność pracy w grupie.
Oferta:
Zatrudnienie w formie umowy o pracę na czas 1 rok-u z możliwością przedłużenia
Prywatna opieka medyczna
Możliwość nauki języków obcych
Atrakcyjne wynagrodzenie.

Prezentacja firmy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i... zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy:
1 rok
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry