Opis stanowiska pracy
Kancelaria Senatu poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko specjalista ds. finansowo-kontrolnych w Biurze Polonijnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania:
- analiza ofert na realizację zadań o charakterze inwestycyjnym w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą, pod względem merytorycznym, rachunkowym oraz pod względem ekonomicznej zasadności kalkulacji;
- ocena sprawozdań z realizacji zleconych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie opinii dotyczących prawidłowości realizowania tych zadań;
- prowadzenie i dokumentowanie kontroli wykorzystania dotacji udzielanych na realizację zleconych zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą; prowadzenie monitoringu realizacji zadań;
- przygotowywanie opinii i protokołów z posiedzeń organów opiniodawczych i decyzyjnych uczestniczących w procedurze zlecania zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą oraz uczestniczenie w posiedzeniach i przedstawianie szczegółowych wyjaśnień;
- udział w opracowywaniu projektu budżetu i sprawozdania z wykonania budżetu Kancelarii Senatu w zakresie środków przeznaczonych na opiekę nad Polonią i Polakami za granicą;
- przygotowywanie analiz, opinii i statystyk związanych z udzielaniem dotacji na realizację zleconych zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie wyższe techniczne,
- uprawnienia budowlane w branży budowlano-konstrukcyjnej,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w rozliczaniu dotacji ze środków publicznych,
- wiedza z zakresu kosztorysowania robót budowlanych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy - Prawo budowlane,
- obsługa MS Office (Word, Excel - poziom zaawansowany), obsługa programów do prezentacji danych oraz do analizy danych statystycznych.
p o ż ą d a n e
- wykształcenie kierunkowe: budownictwo ogólne, specjalizacja budowlano-konstrukcyjna,
- znajomość zasad funkcjonowania (w tym rachunkowości) organizacji pozarządowych,
- znajomość problematyki związanej z sytuacją Polonii i Polaków za granicą,
- znajomość języka angielskiego poziom B2.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje, uprawnienia i
- doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie: "Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Senatu z siedzibą w Warszawie
- 00-902, ul. Wiejska 6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie dwóch najlepszych kandydatek/kandydatów.
Warunki pracy:
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
- budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Inne informacje:
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail lub numer telefonu - kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów rekrutacji;
- proces naboru składa się z następujących etapów:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna
- zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami,
- informacja o ochronie danych osobowych uzyskanych w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie jest zamieszczona na stronie Kancelarii Senatu w zakładce oferty pracy.
Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-27
Na adres: ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa,
z dopiskiem „Oferta pracy – Biuro Polonijne”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu
Prezentacja firmy
Kancelaria Senatu
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/09/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa