#

Specjalista ds. finansowo-kontrolnych w Biurze Polonijnym

Kancelaria Senatu

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Kancelaria Senatu poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko specjalista ds. finansowo-kontrolnych w Biurze Polonijnym

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Główne zadania:

  • analiza ofert na realizację zadań o charakterze inwestycyjnym w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą, pod względem merytorycznym, rachunkowym oraz pod względem ekonomicznej zasadności kalkulacji;
  • ocena sprawozdań z realizacji zleconych zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie opinii dotyczących prawidłowości realizowania tych zadań;
  • prowadzenie i dokumentowanie kontroli wykorzystania dotacji udzielanych na realizację zleconych zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą; prowadzenie monitoringu realizacji zadań;
  • przygotowywanie opinii i protokołów z posiedzeń organów opiniodawczych i decyzyjnych uczestniczących w procedurze zlecania zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą oraz uczestniczenie w posiedzeniach i przedstawianie szczegółowych wyjaśnień;
  • udział w opracowywaniu projektu budżetu i sprawozdania z wykonania budżetu Kancelarii Senatu w zakresie środków przeznaczonych na opiekę nad Polonią i Polakami za granicą;
  • przygotowywanie analiz, opinii i statystyk związanych z udzielaniem dotacji na realizację zleconych zadań w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • uprawnienia budowlane w branży budowlano-konstrukcyjnej,
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w rozliczaniu dotacji ze środków publicznych,
  • wiedza z zakresu kosztorysowania robót budowlanych,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy - Prawo budowlane,
  • obsługa MS Office (Word, Excel - poziom zaawansowany), obsługa programów do prezentacji danych oraz do analizy danych statystycznych.


p o ż ą d a n e

  • wykształcenie kierunkowe: budownictwo ogólne, specjalizacja budowlano-konstrukcyjna,
  • znajomość zasad funkcjonowania (w tym rachunkowości) organizacji pozarządowych,
  • znajomość problematyki związanej z sytuacją Polonii i Polaków za granicą,
  • znajomość języka angielskiego poziom B2.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje, uprawnienia i
  • doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie: "Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Senatu z siedzibą w Warszawie
  • 00-902, ul. Wiejska 6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie dwóch najlepszych kandydatek/kandydatów.

 

Warunki pracy:

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Inne informacje:

  • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail lub numer telefonu - kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów rekrutacji;
  • proces naboru składa się z następujących etapów:
    • weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszone zostaną osoby, które spełniają wymagania formalne,
    • rozmowa kwalifikacyjna
  • zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami,
  • informacja o ochronie danych osobowych uzyskanych w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie jest zamieszczona na stronie Kancelarii Senatu w zakładce oferty pracy.

 

Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-27
Na adres: ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa,
z dopiskiem „Oferta pracy – Biuro Polonijne”
Decyduje data wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Kancelaria Senatu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi