Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. export marketing (Ukraina i kraje Bałtyckie)
Warszawa
NR REF.: 1180629
Posiadasz doświadczenie w marketingu B2B oraz znasz język angielski i rosyjski / ukraiński? Ta oferta jest dla Ciebie!
Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowy koncern, który dostarcza swoim klientom opony, oprzyrządowanie, wyposażenie i części zamienne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. export marketingu (Ukraina i kraje Bałtyckie), która będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację działań na rynkach eksportowych.
Odpowiedzialność i zadania stawiane na stanowisku:
- Współtworzenie i realizowanie działań marketingowych firmy na rynkach eksportowych
- Współpraca z centralą i działem sprzedaży w zakresie przygotowania komunikacji i kampanii wsparcia sprzedaży
- Komunikacja działań i przekazywanie materiałów do klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
- Współpraca z agencjami w zakresie organizacji i prowadzenia kampanii marketingowych w segmentach B2B
- Współpraca z agencjami przy adaptacji i tworzeniu treści marketingowych.
- Organizacja wydarzeń dla klientów B2B
- Bieżący monitoring działań konkurencji i trendów branżowych
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia),
- Minimum 5 letnie doświadczenie w marketingu, w segmencie B2B
- Doświadczenie w organizacji kampanii wsparcia sprzedaży
- Znajomość zasad komunikacji marketingowej w segmentach B2B
- Doświadczenie w digital marketingu i współpracy z e-commerce będzie dużym atutem
- Znajomość narzędzi analitycznych i oceny efektywności kampanii (KPI)
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego oraz ukraińskiego lub rosyjskiego
- Znajomość języka litewskiego, łotweskiego lub estońskiego będzie dużym atutem
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, inicjatywa w działaniu
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność współpracy w dużym zespole
- Umiejętność priorytetyzowania zadań i odporność na stres
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie należącej do światowego lidera w swojej branży, pracę w zgranym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe + premie regulaminowe). Firma oferuje możliwość pracy hybrydowej (10 dni w miesiącu) i szeroki pakiet benefitów pracowniczych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/11/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media