Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się organizacji, z branży medialnej,
poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Employer Brandingu i Komunikacji WewnętrznejMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Inicjowanie i realizacja działań z zakresu Employer Brandingu;
Opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych materiałów wizerunkowych;
Tworzenie contentu na firmową stronę internetową oraz do korporacyjnych mediów społecznościowych;
Prowadzenie komunikacji wewnętrznej;
Wsparcie copywriterskie;
Inicjowanie i organizacja działań z zakresu CSR;
planowanie i organizacja eventów wewnętrznych oraz projektów, które budują kulturę organizacyjną firmy.
Wymagania:
Doświadczenie na analogicznym lub zbliżonym stanowisku (min. 2 lata);
Umiejętność przygotowywania i redagowania tekstów;
Doświadczenie w prowadzeniu projektów EB, marketingowych lub eventowych;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1);
Proaktywna postawa, odwaga w działaniu, kreatywność.
Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę, ukierunkowane na długofalową współpracę;
Realną możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji z branży medialnej;
Możliwość pracy zdalnej;
Szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych, kursów i nauki języka, parking dla pracowników).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?