Od ponad 25 lat dostarczamy swoje rozwiązania dla średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie z sektora paliwowo-energetycznego, telekomunikacyjnego, finansowego i ochrony zdrowia, nauki i szkolnictwa wyższego, a także dla administracji rządowej i samorządowej. Zajmujemy się projektowaniem i wytwarzaniem oprogramowania oraz realizujemy kompleksowe usługi w zakresie wdrażania, utrzymania i eksploatacji systemów informatycznych.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. e-handlu, e-marketingu
Miejsce pracy: WarszawaSzukamy osoby, która pomoże nam w kreatywnym rozwijaniu strony wizualnej naszych produktów i usług zapewniając większą sprzedaż usług z wywołań pochodzących z kanału internetowego. Zadaniem kandydat(ki/a) będzie praca na poziomie koncepcji, projektowania i wdrażanie zarówno pomysłów własnych jak i wypracowanych z zespołami produktowymi. Osoba na tym stanowisku będzie współodpowiedzialna za tworzenie kreatywnych prezentacji, grafik, kampanii w Social Mediach i materiałów służących do komunikacji z klientami firmy.
Jeżeli:
- Komunikacja marketingowa jest Twoją pasją
- Masz kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kreacji i komunikacji marketingowej, najchętniej w firmie z branży IT
- Masz doświadczenie w optymalizacji treści pod kątem SEO
- Umiesz korzystać z narzędzi Google Analytics, Google Ads and Advertising Manager tools, Facebook pixel, Ahrefs i podobnych
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, jesteś kreatywn(a/y), komunikatywn(a/y)
- Masz doświadczenie w tworzeniu skutecznych kampanii oraz prowadzenia profilu firmowego oraz produktowego w Social Mediach, najchętniej w branży IT
- Masz doświadczenie w analizowaniu sytuacji rynkowej pod kątem potrzeb klienta, działań konkurencji oraz kierunków rozwoju produktów i usług
- Umiesz tworzyć oryginalne hasła i teksty marketingowe dla różnych odbiorców
- Masz lekkie pióro i posiadasz umiejętność pisania tekstów/artykułów
to prawdopodobnie poszukujemy właśnie Ciebie!
Nasze Wymagania:
- Wykształcenie kierunkowe związane z marketingiem i komunikacją lub w dziedzinach pokrewnych
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w dziale marketingu
- Doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowej produktów i usług
- Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych – Linkedin, Twitter, Facebook
- Doświadczenie w przygotowaniu materiałów graficznych i zaawansowanych prezentacji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wytrwałe dążenie do wyznaczonych celów
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Mile widziana doświadczenia z branży IT
Zatrudnionej osobie zapewnimy
- Wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań,
- Elastyczny czas pracy i niezbędne do niej narzędzia,
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i systematyczny rozwój,
- Pracę w młodym, kreatywnym i ambitnym zespole.