Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Specjalista ds. CRM i baz danych/ Analityk biznesowy

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. CRM i baz danych/ Analityk biznesowy
Warszawa
NR REF.: 1106122

O nas:
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.

Cel stanowiska:
 Administrowanie systemami CRM, parametryzowanie serwisów informacyjnych, wykorzystywanych jako źródła analiz,
 Gromadzenie, integracja, przetwarzanie danych zewnętrznych oraz wewnętrznych (CRM, IQVIA dawniej IMS, dane dot. efektywności promocji),
 Tworzenie i dystrybucja analiz bazujących na dostępnych danych
 Podnoszenie standardów analitycznych w firmie,
 Podnoszenie umiejętności i wiedzy pracowników przez przygotowywanie prezentacji i szkoleń z zakresu związanego z wykonywanymi obowiązkami
 Nadzór nad zgodnością procesu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych z przepisami

Umiejętności i wykształcenie:
 Wykształcenie wyższe
 Biegła znajomość pakietu Office (głównie Excel, Access, Powerpoint)
 Administrowanie systemami CRM – preferowana Veeva
 Znajomość narzędzi i serwisów IQVIA (dawniej IMS) – DataView, IAM/SMP
 Znajomość narzędzi klasy BI – MicroStrategy,  Znajomość relacyjnych baz danych,
 Umiejętność gromadzenia, przetwarzania i prezentacji złożonych danych pochodzących z różnych źródeł  Umiejętność precyzyjnego komunikowania się

Preferowane doświadczenie zawodowe:
 Praca w firmie z branży farmaceutycznej
 Analityk biznesowy/ administrator CRM

Kompetencje:
 Myślenie koncepcyjne
 Inicjatywa
 Umiejętność uczenia się
 Orientacja na samodoskonalenie
 Sumienność
 Umiejętności interpersonalne

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry