Specjalista ds. CRM i baz danych/ Analityk biznesowy
Warszawa Specjalista ds. CRM i baz danych/ Analityk biznesowy
Warszawa
NR REF.: 1106122
O nas:
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.
Cel stanowiska:
Administrowanie systemami CRM, parametryzowanie serwisów informacyjnych, wykorzystywanych jako źródła analiz,
Gromadzenie, integracja, przetwarzanie danych zewnętrznych oraz wewnętrznych (CRM, IQVIA dawniej IMS, dane dot. efektywności promocji),
Tworzenie i dystrybucja analiz bazujących na dostępnych danych
Podnoszenie standardów analitycznych w firmie,
Podnoszenie umiejętności i wiedzy pracowników przez przygotowywanie prezentacji i szkoleń z zakresu związanego z wykonywanymi obowiązkami
Nadzór nad zgodnością procesu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych z przepisami
Umiejętności i wykształcenie:
Wykształcenie wyższe
Biegła znajomość pakietu Office (głównie Excel, Access, Powerpoint)
Administrowanie systemami CRM – preferowana Veeva
Znajomość narzędzi i serwisów IQVIA (dawniej IMS) – DataView, IAM/SMP
Znajomość narzędzi klasy BI – MicroStrategy, Znajomość relacyjnych baz danych,
Umiejętność gromadzenia, przetwarzania i prezentacji złożonych danych pochodzących z różnych źródeł Umiejętność precyzyjnego komunikowania się
Preferowane doświadczenie zawodowe:
Praca w firmie z branży farmaceutycznej
Analityk biznesowy/ administrator CRM
Kompetencje:
Myślenie koncepcyjne
Inicjatywa
Umiejętność uczenia się
Orientacja na samodoskonalenie
Sumienność
Umiejętności interpersonalne
Warszawa
NR REF.: 1106122
O nas:
AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowujemy i wytwarzamy nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny.
Cel stanowiska:
Administrowanie systemami CRM, parametryzowanie serwisów informacyjnych, wykorzystywanych jako źródła analiz,
Gromadzenie, integracja, przetwarzanie danych zewnętrznych oraz wewnętrznych (CRM, IQVIA dawniej IMS, dane dot. efektywności promocji),
Tworzenie i dystrybucja analiz bazujących na dostępnych danych
Podnoszenie standardów analitycznych w firmie,
Podnoszenie umiejętności i wiedzy pracowników przez przygotowywanie prezentacji i szkoleń z zakresu związanego z wykonywanymi obowiązkami
Nadzór nad zgodnością procesu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych z przepisami
Umiejętności i wykształcenie:
Wykształcenie wyższe
Biegła znajomość pakietu Office (głównie Excel, Access, Powerpoint)
Administrowanie systemami CRM – preferowana Veeva
Znajomość narzędzi i serwisów IQVIA (dawniej IMS) – DataView, IAM/SMP
Znajomość narzędzi klasy BI – MicroStrategy, Znajomość relacyjnych baz danych,
Umiejętność gromadzenia, przetwarzania i prezentacji złożonych danych pochodzących z różnych źródeł Umiejętność precyzyjnego komunikowania się
Preferowane doświadczenie zawodowe:
Praca w firmie z branży farmaceutycznej
Analityk biznesowy/ administrator CRM
Kompetencje:
Myślenie koncepcyjne
Inicjatywa
Umiejętność uczenia się
Orientacja na samodoskonalenie
Sumienność
Umiejętności interpersonalne
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.