Specjalista ds. analiz biznesowych CRM
Miejsce pracy: WarszawaOczekiwania wobec Kandydatów/Kandydatek:
- minimum 3 lata doświadczenia pracy analitycznej na podobnym stanowisku
- biegła znajomość systemów ERP i CRM
- obsługa pakietu MS Office (przede wszystkim Excel)
- umysł analityczny, komunikatywność i umiejętności prezentacji
- stałe poszukiwanie rozwiązań zwiększających efektywność firmy
Zakres głównych zadań
- czynny udział we wdrażaniu i rozwoju systemu CRM oraz administrowanie systemem ERP w obszarze sprzedażowym
- sporządzanie i optymalizacja narzędzi analitycznych dot. procesów sprzedażowych i obsługi klienta
- analizowanie i raportowanie procesów w celu maksymalizacji wyniku i zwiększania wydajności w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa
- przeszkolenie pracowników w zakresie pracy z systemem CRM i ERP
Korzyści z zatrudnienia:
- umowa o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie
- dowolność w selekcji narzędzi i sposobów realizacji zadań
- przejrzysta ścieżka rozwoju zawodowego
- wsparcie zespołu profesjonalistów oraz przełożonych
- niezbędne narzędzia pracy