Specjalista ds. Administracyjnych
Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych
Warszawa
NR REF.: 1108709
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta- wiodącej firmy z sektora biofarmaceutyki - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Administracyjnych
Twoje następne stanowisko
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za pracę z systemami ticketowymi oraz kontakt telefoniczny z zagranicznymi klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, a dodatkowo: koordynację wyjazdów służbowych na każdym etapie organizacyjnym, zarządzanie dokumentacją firmową, umawianie i organizację logistyczną spotkań oraz pozostałe działania związane z prawidłowym funkcjonowaniem biura.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia w obszarze call center / customer service, umiejętności w zakresie wsparcia biznesowego, zorientowania na cel, doskonałych umiejętności komunikacyjnychoraz biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1).
Co zyskujesz?
Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz świetną atmosferę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1108709
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta- wiodącej firmy z sektora biofarmaceutyki - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Administracyjnych
Twoje następne stanowisko
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za pracę z systemami ticketowymi oraz kontakt telefoniczny z zagranicznymi klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, a dodatkowo: koordynację wyjazdów służbowych na każdym etapie organizacyjnym, zarządzanie dokumentacją firmową, umawianie i organizację logistyczną spotkań oraz pozostałe działania związane z prawidłowym funkcjonowaniem biura.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy min. rocznego doświadczenia w obszarze call center / customer service, umiejętności w zakresie wsparcia biznesowego, zorientowania na cel, doskonałych umiejętności komunikacyjnychoraz biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1).
Co zyskujesz?
Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz świetną atmosferę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.