Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Specjalista ds. administracyjnych
Opis zadań:
- Obsługa dokumentacji związanej z zakresem działalności firmy.
- Kontakt z kontrahentami, instytucjami i klientami zewnętrznymi.
- Opisywanie i zarządzanie fakturami.
- Udział w procesie obiegu dokumentów w firmie.
- Pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz.
- Wykonywanie bieżących zadań Działu Administracji/Działu Konkursów w zależności od potrzeb.
Wymagania:
- Wykształcenie min. wyższe I stopnia.
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
- Sumienność i skrupulatność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dobrze rozwinięte zdolności komunikacji interpersonalnej.
- Chęć uczenia się i rozwoju w obszarze administracji.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Duży stopień samodzielności i odpowiedzialności
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji w jednym z naszych działów.
- Niekorporacyjną atmosferę pracy.
- Kartę MultiSport.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników i ich rodzin oraz dla współpracowników