Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/02/2020.

Specjalista ds. administracyjnego wsparcia technicznego

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. administracyjnego wsparcia technicznego
Warszawa
NR REF.: 1134556

Dla Naszego Klienta, firmy z branży urządzeń medycznych poszukujemy do działu Wsparcia Serwisowego osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnego wsparcia technicznego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia administracyjnego organizacji służb technicznych i operacji terenowych w Polsce z zakresu sprzętu medycznego, wspieranie inżynierów z obszaru Polski w zakresie administracyjnym (zdalnie), a ktualizowanie baz danychwspółpracował z Działem Sprzedaży.

Od kandydatów oczekujemy doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office oraz znajomości jęz. angielskiego min. na poziomie B2. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie na okres 6 miesięcy w oparciu o umowę o pracę, szkolenie wdrożeniowe oraz możliwości zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.

Lokalizacja: Warszawa, Mokotów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry