HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Numer Referencyjny: L/A/2019
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Obowiązki:
• Prowadzenie spraw administracyjnych m.in. dotyczące przeprowadzek, aranżacji biur, serwisów, magazynów oraz remonty;
• Negocjacje oraz bieżąca współpraca z dostawcami, zarządcami budynków, serwisami technicznymi;
• Wsparcie przy zarządzaniu flotą samochodową;
• Kontrola, analiza i optymalizacja kosztów administracyjnych;
• Dbanie o obieg dokumentów oraz rozliczanie faktur administracyjnych;
• Zarządzanie środkami trwałymi oraz systemem leasingowym, kartami SIM oraz telefonami;
• Sporządzanie raportów dotyczących administracji;
• Wsparcie Zarządu firmy;
Wymagania:
• Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku/administracji
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1);
• Znajomość MS Excel na poziomie średnioozawansowanym;
• Prawo jazdy kat B – warunek konieczny;
• Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa;
• Bardzo dobra organizacja pracy,
• Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
Oferujemy:
• Praca w międzynarodowej firmie, będącej jednym z liderów w branży elektronicznej;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, możliwość nauki języków obcych dofinansowanie do posiłków);
• Przyjazną atmosferę pracy;
• Możliwość rozwoju zawodowego;