Specjalista ds. Administracji
Warszawa Specjalista ds. Administracji
Warszawa
NR REF.: 1114547
Dla naszego klienta, prestiżowej kliniki medycyny estetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Osoba na tym stanowisku Specjalisty ds. Administracji będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie wszelkich kwestii administracyjnych w Klinice. Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie pracy Kliniki, zarządzanie funkcjonowaniem i dbałość o jakość informacji w systemie baz danych, sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Klinice oraz planowanie i kontrola kosztów w zakresie działalności administracyjno-biurowej.
Poszukujemy osób posiadających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, którzy odznaczają się bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością zarządzania czasem. Szukamy osób lubiących pracować zespołowo o bardzo dobrych zdolnościach interpersonalnych i wysokiej kulturze osobistej. Wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem). Idealny Kandydat potrafi biegle posługiwać się programami pakietu MS Office.
Nasz klient oferuje umowę o pracę, możliwość rozwoju poprzez szkolenia oraz komfortowe warunki pracy. Możliwość pracy w prestiżowej klinice medycyny estetycznej oraz wdrażania własnych rozwiązań i usprawnień.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1114547
Dla naszego klienta, prestiżowej kliniki medycyny estetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Osoba na tym stanowisku Specjalisty ds. Administracji będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie wszelkich kwestii administracyjnych w Klinice. Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie współpracowanie i zawieranie umów z kontrahentami i podwykonawcami w zakresie pracy Kliniki, zarządzanie funkcjonowaniem i dbałość o jakość informacji w systemie baz danych, sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Klinice oraz planowanie i kontrola kosztów w zakresie działalności administracyjno-biurowej.
Poszukujemy osób posiadających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, którzy odznaczają się bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością zarządzania czasem. Szukamy osób lubiących pracować zespołowo o bardzo dobrych zdolnościach interpersonalnych i wysokiej kulturze osobistej. Wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem). Idealny Kandydat potrafi biegle posługiwać się programami pakietu MS Office.
Nasz klient oferuje umowę o pracę, możliwość rozwoju poprzez szkolenia oraz komfortowe warunki pracy. Możliwość pracy w prestiżowej klinice medycyny estetycznej oraz wdrażania własnych rozwiązań i usprawnień.
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.