Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.
Specjalista ds. administracji z językiem angielskim
Dla naszego klienta, jednej z międzynarodowych firm z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osób do zespołu administracji gotowych do podjęcia współpracy od początku października na okres 3 miesięcy.
Osoba na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników firmy w obsłudze platformy benefitowej, udzielanie odpowiedzi (głównie w formie mailowej i telefonicznej) na zapytania dotyczące benefitów oraz funkcjonowania platformy.
Kandydat powinien komunikować się w języku angielskim na poziomie zaawansowanym (min. C1), posiadać dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne oraz prezentować zaangażowanie i pozytywne nastawienie w trakcie wykonywanych obowiązków.
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, dynamicznym środowisku, umowę o pracę tymczasową na pełny etat oraz przyjazną atmosferę w zespole.
Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prezentacja firmy
Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany...jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO. W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.
At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles). Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
07/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
,
Praca Administracja biurowa
,
Praca Biuro / Dokumentacja
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››