Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.

Specjalista ds. administracji z językiem angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. administracji z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1128670

Obsługa klientów anglojęzycznych

Angielski, English, administracja, administration, customer service, obsługa Klienta

Dla naszego klienta, jednej z międzynarodowych firm z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osób do zespołu administracji gotowych do podjęcia współpracy od początku października na okres 3 miesięcy.

Osoba na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników firmy w obsłudze platformy benefitowej, udzielanie odpowiedzi (głównie w formie mailowej i telefonicznej) na zapytania dotyczące benefitów oraz funkcjonowania platformy.

Kandydat powinien komunikować się w języku angielskim na poziomie zaawansowanym (min. C1), posiadać dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne oraz prezentować zaangażowanie i pozytywne nastawienie w trakcie wykonywanych obowiązków.

Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, dynamicznym środowisku, umowę o pracę tymczasową na pełny etat oraz przyjazną atmosferę w zespole.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry