HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko: Specjalisty
ds. administracji sprzedaży. Do jego obowiązków będzie należało:
• Procesowanie zamówień;
• Weryfikacja umów (m.in. w języku angielskim);
• Kontakt z klientem odnośnie umów wsparcia tecznicznego;
• Zaangażowanie w działania oraz wsparcie przedstawiciela regionalnego w obszarze współpracy z partnerami na rynku polskim i zagranicznym;
• Składanie zamówień na licencje u dostawców oprogramowania oraz administrowanie procesów z tym związanych;
• Wsparcie innych działów w firmie m.in. księgowego.
Jeśli:
• Potrafisz pracować pod presją czasu;
• Bardzo dobrze znasz urządzenia biurowe;
• Masz opanowany pakiet MS Office (szczególnie Excel);
• Posiadasz minimum dobrą znajmość języka angielskiego (bezpośredni przełożony jest obcokrajowcem);
• Dokładność, sumienność, dobra organizacja to twoje drugie "ja";
• Dodatkowo, posiadasz doświadczenie w branży IT (dodtkowy atut);
...to szukamy właśnie Ciebie!
W zamian za to otrzymasz:
• Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę;
• Pakiet medyczny;
• Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy!