Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. administracji marketingowej
Warszawa
NR REF.: 1191677
Obowiązki:
- Wspieranie CVP Cluster East w organizacji podróży, zarządzaniu wydatkami i zapewnieniu terminowych płatności;
- Zapewnienie przepływu umów i faktur oraz płatności;
- Weryfikacja i przesyłanie wszystkich odpowiednich dokumentów, śledzenie terminów oraz wspieranie rozwoju i właściwego archiwizowania umów i zamówień;
- Wsparcie zespołu Cluster East poprzez zapewnienie wsparcia administracyjnego w projektach i programach realizowanych;
- Czujność w zakresie spełniania wymogów prawnych;
- Radzenie sobie z większością sytuacji samodzielnie i rutynowo, otrzymując minimalne wskazówki;
- Dodatkowe działania marketingowe oraz wsparcie w procesach marketingowych.
Wymagania:
- Angielski: B2/C1
- Dyplom ukończenia studiów wyższych
- Udokumentowane doświadczenie na podobnych stanowiskach w międzynarodowej firmie o strukturze macierzowej (administracja, zarządzaniem biurem, marketing);
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne;
- Zarządzania czasem pracy włąsnej i innych;
- Proaktywność.
Oferujemy:
- Zatrudnienie od zaraz;
- Zdalny proces rekrutacyjny;
- System pracy hybrydowej;
- Stabilne zatrudnienie;
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja