Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: WarszawaManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Kompleksowa opieka nad klientem biznesowym (bez aktywności sprzedażowych) – odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne (40% połączenia w języku angielskim), obsługa spraw bieżących
- Przetwarzanie danych w systemach operacyjnych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami
- Współpraca z innymi zespołami w ramach organizacji
- Praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 (zmiany: 8-16; 9-17; 10-18), możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- Ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
- Znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- Szansę na zdobycie doświadczenia w branży finansowej
- Możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze
- Pełny proces wdrożenia w strukturę i zakres obowiązków, program wprowadzający ze wsparciem zespołu
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00 (zmiany: 8-16; 9-17; 10-18), możliwość pracy zdalnej w częściowym wymiarze
- Pracę z klientem biznesowym
- Pakiet benefitów (kartę sportową, opiekę medyczną) oraz pakiet Manpower
- Biuro z bogatym zapleczem socjalnym w budynku WTT w Śródmieściu Warszawy
- Miłą, koleżeńską atmosferę pracy w zgranym zespole
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.