Opis stanowiska pracy
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa ul. Giełdowa 7/9
Ogłoszenie nr 84081 / 10.09.2021
Specjalista
Do spraw: koordynacji i notyfikacji częstotliwości w Wydziale Radiofonii i Telewizji, Departament Częstotliwości
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Przygotowuje projekty analiz kompatybilnościowych w celu uzgodnienia parametrów technicznych zagranicznych stacji radiofonicznych analogowych w procesie rozpatrywania wniosków koordynacyjnych wpływających od administracji zagranicznych i w oparciu o nie opracowuje projekty odpowiedzi
- Przygotowuje projekty analiz kompatybilnościowych w celu uzgodnienia parametrów technicznych zagranicznych stacji radiodyfuzji cyfrowej w procesie rozpatrywania wniosków koordynacyjnych wpływających od administracji zagranicznych i w oparciu o nie opracowuje projekty odpowiedzi
- Przygotowuje projekty wniosków notyfikacyjnych do ITU i odpowiedzi ws. zgłoszeń notyfikacyjnych (BR IFIC) dla stacji w służbie radiodyfuzyjnej
- Bierze udział w przygotowaniu projektów postanowień Prezesa UKE w sprawach dotyczących koncesji wydawanych przez Przewodniczącego KRRiT na rozpowszechnianie lub rozprowadzanie programów radiofonicznych
- Bierze udział w analizie pod względem formalnym i merytorycznym, złożonych wniosków o wydanie zgody Prezesa UKE na czasowe używanie urządzenia radiowego oraz wnioski o wydanie, zmianę lub uchylenie pozwoleń radiowych na używanie urządzeń nadawczych przeznaczonych do rozpowszechniania lub rozprowadzania programów telewizyjnych
- Redaguje i zamieszcza wykazy pozwoleń radiowych i rezerwacji częstotliwości oraz informacji dotyczących zadań realizowanych przez Wydział
- Bierze udział w pracach projektowych związanych z tworzeniem nowych systemów informatycznych wspomagających proces zarządzania widmem częstotliwości służby radiodyfuzyjnej
- Bierze udział w pracach organizacji i grup międzynarodowych zajmujących się gospodarką i inżynierią widma (np. ITU, CEPT)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość ustawy: Kodeks postępowania administracyjnego;
- Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi w zakresie zarządzania częstotliwościami; o radiofonii i telewizji; o wdrażaniu naziemnej telewizji cyfrowej
- Wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i planowania sieci, systemów naziemnej radiofonii i telewizji
- Umiejętność obsługi programów MS Access oraz MS Excel Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
- Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
- Możliwość pracy zdalnej w okresie zagrożenia epidemicznego
- Możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
- Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
- Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość grupowego ubezpieczenia na życie
- Parking dla rowerów
- Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Wymagania
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Zagrożenie korupcją
Dodatkowe informacje
- Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.
- Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
- W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
- Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
- Test wiedzy
- Weryfikacja znajomości języka angielskiego
- Test kompetencyjny
- Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 20 września 2021
W formie papierowej na adres: MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „DC/WRT/3 i 7”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
(adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 534 9230
lub mailowego na adres: rekrutacja@uke.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2021
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Prezentacja firmy
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zak...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej, pocztowej, oraz gospodarki zasobami częstotliwości oraz organem nadzoru rynku w zakresie kontroli wyrobów emitujących lub podatnych na emisję pola elektromagnetycznego, w tym urządzeń radiowych.
Główne zadania:
regulacja, kontrola i analiza rynku telekomunikacyjnego i pocztowego,
gospodarka zasobami częstotliwości,
gospodarka zasobami numeracji telefonicznej,
kontrola spełniania wymagań z zakresu kompatybilności elektromagnetycznej,
wspieranie użytkowników usług cyfrowych, polubowne rozwiązywanie sporów z dostawcami usług, działalność edukacyjna oraz prowadzenie kampanii społecznych.
Pracownicy UKE mają realny wpływ na funkcjonowanie Państwa w obszarze rynku telekomunikacyjnego i pocztowego. Uczestniczą w projektowaniu i tworzeniu cyfrowej rzeczywistości Polaków.
Praca w UKE to realizacja zadań w oparciu o pracę projektową, w środowisku krajowym i międzynarodowym oraz we współpracy z sektorem przedsiębiorstw i nauki. To elastyczny system godzin pracy, premiowanie konkretnych efektów pracy oraz możliwość udziału w podnoszących kwalifikacje kursach i szkoleniach.
Centrala Urzędu mieści się w Warszawie, ale zadania realizuje w całym kraju poprzez swoje Delegatury.
Wszystkie informacje na temat Urzędu są dostępne na stronie https://uke.gov. pl/
Watro dołączyć do naszego zespołu!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Prawo / Prokuratura, Praca Biuro / Dokumentacja