Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Sourcing Manager - branża przemysłowa

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży przemysłowej, poszukujemy doświadczonych, zmotywowanych kandydatów na stanowisko Sourcing Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za zbudowanie i egzekucję strategii zakupowej dla wszystkich kategorii indirect w Polsce.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest globalna firma z branży przemysłowej, oferująca rozwiązania m. in. dla branży budowlanej czy produkcyjnej. Organizacja może poszczycić się ponad stuletnią tradycją i bardzo dobrą kulturą organizacyjną, oferuje też najnowocześniejsze produkty, dzięki czemu stale zwiększa swój udział rynkowy.

Opis stanowiska

  • Analiza i zdefiniowanie potrzeb organizacji, a następnie zbudowanie i rozwój strategii zakupowej w obszarze zakupów indirect (kluczowe kategorie: usługi profesjonalne, podwykonawcy, materiały eksploatacyjne i narzędzia)
  • Opracowanie i wdrożenie procedur zakupowych, implementacja dokumentów i instrukcji zakupowych, zapewnienie prawidłowości i transparentności procesów zakupowych
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, prowadzenie procesów przetargowych i negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
  • Identyfikacja, zarządzanie i wdrażanie projektów z zakresu optymalizacji kosztów i innowacyjnych rozwiązań w podległych kategoriach
  • Nawiązanie i rozwijanie dobrych relacji z szeroką siatką interesariuszy wewnętrznych (kontroling, dział inżynieryjny, grupowy procurement w regionie)
  • Zarządzanie pracą podległego kupca

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • Minimum 5-6 lat doświadczenia zawodowego w obszarze zakupowym w autonomicznej funkcji, np. jako starszy kupiec
  • Doświadczenie w pracy w strukturach matrycowych, z ekspozycją na różne funkcje w organizacji w tym na zarząd i na dział produkcji lub inżynierii
  • Poparte przykładami doświadczenie w budowaniu, wprowadzaniu i rozwijaniu strategii zakupowej; zarządzanie zmianą
  • Znajomość specyfiki rynku podwykonawców w branży budowlanej będzie dużym atutem
  • Doskonałe zdolności analityczne, negocjacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność szybkiego nawiązywania i budowania dobrych relacji biznesowych
  • Biegła znajomość angielskiego, niemiecki lub francuski będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji
  • Ambitne wyzwanie polegające na budowie działu, procedur etc. od podstaw
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premia roczna

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry