Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Service Desk Specialist
Lokalizacja: WarszawaDevire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.
Obecnie dla naszego Klienta - międzynarodowej sieci handlowej - poszukujemy Specjalisty do spraw wsparcia użytkowników i systemów (pierwsza linia wsparcia)- Service Desk Specialist.
Lokalizacja: Warszawa (Włochy)
Planowana długoterminowa współpraca!
Do zadań osoby zatrudnionej na to stanowisko będzie należało:
- Obsługa procesu zgłaszania problemów z systemami IT (m.in. poprzez Jira)
- Zarządzanie uprawnieniami w systemach ERP, magazynowych oraz Active Directory
- Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA
- Bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi
- Wsparcie procesu wymian i konfiguracji sprzętu IT
- Tworzenie instrukcji serwisowych dla działu pierwszej linii wsparcia
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Minimum 2 lata doświadczenia w bezpośrednim wsparciu w IT lub w podobnej roli
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, zapewniająca swobodną komunikację w realizacji codziennych zadań
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie zmianowym, zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem (także w weekendy)
- Dobrą znajomość MS Office
Mile widziana podstawowa znajomość SQL
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o kontrakt B2B (via Devire)
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport