Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/07/2020.
Oferta wyróżniona

Service Desk Specialist with GERMAN

Warszawa, mazowieckie

CEE Experts by L.M.International Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Your tasks:

  • Providing remote Service Desk Global Support to end-users
  • Analyzing problems related to software and hardware, providing corrective resolutions
  • Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users
  • Contacting the end-user via phone, e-mail & chat

Requirements:

  • Fluent German (B2/C1) and communicative English (B1)
  • Previous experience with 1st line remote support or in customer service area as an asset
  • Strong organizational skills with the ability to prioritize effectively
  • Excellent communication skills and the ability to interact professionally with a diverse group of clients

Our Clients offers:

  • Attractive salary and an interesting package of benefits,
  • The ability to constantly improve professional qualifications in the international environment,
  • A clear path of professional development towards an expert or leadership side,
  • The ability to improve language skills inside the organization,
  • Interesting trainings tailored to the needs of employees.

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing , Praca Obsługa klienta
do góry