Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

Service Delivery Manager - branża hotelarska i gastronomiczna

Warszawa, mazowieckie

LSI Software S.A.

Opis stanowiska pracy

  • dbać o wysoki poziom współpracy oraz rozwijanie partnerskich relacji z Klientami biznesowymi
  • aktywnie wspierać zespół sprzedaży
  • aktywnie rozwiązywać problemy Klientów i kompleksowo obsługiwać zgłoszenia
  • koordynować obsługę serwisową dla Klientów 
  • kompleksowo przygotowywać prezentacje handlowe i oferty oraz informować Klientów o bieżących ofertach produktowych
  • budować i utrzymywać pozytywne relacje biznesowe z klientami

 

Poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem będzie świadczyć obsługę posprzedażową u obecnych Klientów.

 

Wymagania

  • posiada minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej lub gastronomicznej, np. na stanowiskach: recepcjonista, specjalista ds. marketingu, manager, team leader
  • posiada doświadczenie w pracy na systemie informatycznym do zarządzania hotelem lub restauracją
  • świetnie nawiązuje i utrzymuje relacje z Klientami
  • jest samodzielny oraz doskonale organizuje swoją pracę
  • posiada doskonałe zdolności komunikacyjne oraz szybko przyswaja nową wiedzę
  • jest gotowy do wyjazdów służbowych i ma czynne prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

LSI Software S.A – spółka notowana na GPW, wiodący producent i dostawca nowoczesnego... oprogramowania dla branży hotelarskiej i gastronomicznej oraz systemów IT do zarządzania przedsiębiorstwem.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Sprzedaż , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry