Senior Product Owner
Miejsce pracy: WarszawaNasza oferta:
- ATMOSFERA: zapewniamy długoterminową i przyjemną współpracę w Najlepszym Miejscu Pracy IT (tytuł zdobyty czterokrotnie w badaniach AudIT Computerworld – TNS)
- ROZWÓJ: finansujemy certyfikaty, szkolenia i naukę j. angielskiego, umożliwiamy ścieżkę kariery
- BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatna opieka medyczna, ponad 13-letnie doświadczenie na rynku
- ROZRYWKA: organizujemy epickie wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne, imprezy dla naszych dzieciaków
- AKTYWNOŚĆ: karta Multisport, karnety na basen, sponsoring firmowych grup sportowych i udziału w zawodach
- BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażone kuchnie, całkiem niezła kawa, codzienne dostawy owoców do naszych biur, chillout room-y w największych oddziałach
- ELASTYCZNOŚĆ: m.in. zmienne godziny pracy
Nasze oczekiwania:
- Min. 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Product Ownera
- Wiedza i praktyczne doświadczenie w pracy w zespole SCRUM-owym
- Min. podstawowa znajomość branży finansowej (w szczególności obszar kart płatniczych)
- Posiadanie wiedzy z zakresu płatności – najlepiej wiedza dziedzinowa z zakresu procesowania transakcji płatniczych
- Mile widziana wiedza za zakresu EMV
- Umiejętność pracy z klientem na wysokim poziomie szczegółowości technicznych
- Znajomość REDMINE, JIRA AGILE, ALM, REMEDY IT i narzędzi ułatwiających pracę z metodykami zwinnymi
- Zrozumienie klienta i rynku – płatności
- Znajomość technik badawczych np. UX, zdolność do komunikowania potrzeb, opisywania wymagań, zarządzania budżetem, prowadzenia prac deweloperskich
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
Kluczowe zadania:
- Zarządzanie interesariuszami – Banki, Fintech
- Zbieranie wymagań do klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Tworzenie wizji produktu jego rozwoju i zwiększenia wartości w organizacji i dla klienta
- Tworzenie mapy produktu – bazującego na poszczególnych funkcjonalnościach
- Określanie KPI dla produktu i odpowiadanie za nie
- Zarządzanie product backlogiem: właściwe rozpisywanie user stories (product backlog refinement) i nadawanie priorytetów
- Motywowanie i angażowanie zespołu, przekonywanie do wizji produktu – efektywna praca z zespołem – tworzenie i odpowiedzialność, komunikacja na temat wizji, planu i statusu prac nad produktem