ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

Senior PMO

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 5 do 10 lat

Wykształcenie: Średnie zawodowe

Branża: Praca Bankowość

ALTEN Polska

Do you have at least 5 years of experience as a PMO?

Do you love new challenges?

Working in international environment is your thing?

 

Join our company and work an international project for one of the biggest investment bank in the world! Become a professional specialist in risk reporting area and show your skills during interesting challenges!

 

Responsibilities:

  • Facilitating weekly meetings with Program PMOs and Program Managers and issuing communications for action and information to this stakeholder group
  • Administering the Portfolio/Program Change Control process; identifying and remediating gaps in this process; facilitating the Change Control review meeting
  • Drafting executive communications for division level newsletters, weekly Program briefs etc.
  • Preparing region specific reporting to feed into regional forums to the satisfaction of regional stakeholders

Required skills:

  • At least 5 years of experience as a PMO
  • Fluent English 
  • Knowledge of full project lifecycle, project management standards (e.g. PMP, Prince 2) and project management tools (e.g. CA ClarityTM PPM) 
  • Experience of working at strategic as well as tactical level delivering Change Management approaches as a PMO in a complex organisation 
  • Ability to manage and review large data sets for completeness and quality, and compliance with established project standards 
  • Excellent organisational, problem solving, leadership, written and verbal communication skills

 

We offer:

  • Individual approach to each employee
  • Possibility to choose type of contract (b2b also)
  • Benefit package (MultiSport card, private medical care)
  • Work in an international environment
  • Stable and long-term cooperation
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Opportunity to work with a leading provider of engineering and technology consultancy in Europe (Alten Group)
  • Referral program
  • Social events

Do not hesitate and join our team!

ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi