#

Senior PMO Manager - Europe (100% remote)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Senior PMO Manager - Europe (100% remote)

Miejsce pracy: Katowice
7-23-63691

Wraz z naszym Klientem budujemy nowe centrum biznesowe w Katowicach, które będzie dedykowane do obsługi szerokiego spektrum procesów włączając: finanse, księgowość, IT, wsparcie administracyjne.

W związku z rozwojem międzynarodowych struktur poszukujemy osób na stanowisko:

Senior PMO Manager - Europe (100% praca zdalna)

Zakres obowiązków:
- planowanie i organizowanie strategicznych projektów,
- aktywna współpraca z kluczowymi interesariuszami na rynku europejskim,
- zarządzanie oraz optymalizowanie zintegrowanych programów transformacji i wdrożeń, w określonym terminie i budżecie,
- definiowanie oraz ocena projektów w portfolio firmy,
- nadzorowanie i koordynowanie działań w obszarze zarządzania ryzykiem w projektach,
- przygotowywanie raportów oraz analiz,
- usprawnianie narzędzi, metodologii oraz procesów.

Wymagania:
- min. 10 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze PMO, doświadczenie we wdrożeniach transformacji biznesowych w środowisku międzynarodowym,
- preferowane doświadczenie w zakresie IT, automotive, łańcucha dostaw, logistyce czy w firmach zajmujących się doradztwem strategicznym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- znajomość MS Office, Agile, Jira i Confluence,
- gotowość do podróży służbowych na ternie Europy (ok. 20 % czasu pracy).
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi