Opis stanowiska pracy
Responsibilities:
- Leads marketing activities designed to accelerate revenue and productivity in Poland through an integrated approach aligned to the focus areas of the business unit, industry, country or initiative.
- Develops and executes integrated marketing campaigns which are comprised of lead generation, lead acceleration, awareness, and retention elements intended to maximize a multi-channel approach aligned to global marketing strategy
- Measures and reacts to success metrics, performs actionable analysis and makes data driven decisions to improve outcomes and ROI.
- Responsible for operations and logistics of marketing activities, events and/or campaigns in accordance with the go-to-market plan
- Works closely with Marketing Shared Services and other stakeholders (functional & technical experts, local pre-sales, etc.) in order to maximize efficiency of the marketing mix within programs and campaigns
- Works as a key liaison to multiple functions across SAS and communicates about plans and results in an effective and consistent way to all stakeholders involved
Knowledge, Skills and Abilities
- Business administration/management/marketing degree and a minimum of 10 years of marketing experience with 10 years in a B-2-B field – ICT sector is an advantage.
- Considerable knowledge of marketing concepts including go-to-market, content and communications, digital, social and email strategies and business-to-business acumen
- Confidence to work in a matrix organization
- Strong written, verbal, and visual communication skills, with the ability to effectively communicate with a wide variety of audiences
- Good organizational, project management and facilitation skills and ability to work independently or part of a team – local, regional, EMEA and Global team alignment and work on a daily basis with different teams is required.
- Excellent understanding of marketing communication concepts and sound proficiency in key internal and external software applications
- Strong copy writing, proof reading and editing skills
Others
- Fluent in English for both verbal and written communication
- Previous experience in multi-cultural environment is an asset.
- Previous experience in a matrix organization is an asset.
Prezentacja firmy
Zmieniamy sposób patrzenia na dane i korzystania z ich wartości. Pomagam...
Zmieniamy sposób patrzenia na dane i korzystania z ich wartości. Pomagamy wydobyć z danych wiedzę, która zapewnia podejmowanie trafnych decyzji.
Funkcjonujemy w branży informatycznej, ale nasze działania wykraczają poza ramy IT. Zespół SAS tworzą pasjonaci analityki, pracy z danymi, porządkowania i organizacji procesów, doświadczeni eksperci branżowi w zakresie bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, przemysłu i innych sektorów. Od ponad 25 lat jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań Business Intelligence w Polsce i partnerem biznesowym największych firm i instytucji w Polsce. Dostarczamy w pełni zintegrowaną platformę technologiczną, obejmującą kompletny zestaw funkcjonalności w obszarze analityki, raportowania i wizualizacji oraz zarządzania danymi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/12/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Ponad 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Sprzedaż - Account Management