Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Senior HR Manager

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
7-14-70911

Wspólnie z naszym Klienta, firmą działającą w branży automotive, poszukujemy Kandydata na stanowisko Senior HR Managera.

Osoba odpowiedzialna będzie za zarządzanie, z perspektywy obszaru personalnego, dwoma jednostkami produkcyjnymi ulokowanymi na Śląsku (całościowy poziom zatrudnienia około 1000 FTEs).

Główne zadania na stanowisku:
- Zarządzanie obszarem HR dwóch zakładów produkcyjnych we współpracy z HR Business Partnerkami w poszczególnych lokalizacjach.
- Utrzymywanie i aktualizowanie polityki personalnej firmy zgodnie ze standardami obowiązującymi w regionie EMEA.
- Współpraca z Zarządem, Dyrektorami Plantów oraz jednostkami zagranicznymi Klienta.
- Zarządzanie budżetem działu personalnego.
- Udział w tworzeniu strategii firmy.

Wymagania:
- doświadczenie na analogicznym stanowisku zdobyte w sektorze automotive,
- biegłość w posługiwaniu się językiem angielskim,
- doświadczenie we współpracy z Zarządem i z biznesem z lokalizacji zagranicznych,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy,
- mobilność w zakresie dojazdów do dwóch lokalizacji: Sosnowiec i Bielsko-Biała.

Korzyści:
- objęcie samodzielnego stanowisko z realnym wpływem na strategie organizacji,
- ekspozycja na struktury zarządcze - krajowe i zagraniczne,
- rozwój w firmie z sektora motoryzacyjnego,
- samochód służbowy i inne benefity pozapłacowe.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi