
Senior Customer Service Expert
WarszawaSenior Customer Service Expert
Warszawa
NR REF.: 1175291
SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy i lidera w branży car rental / leasing, poszukujemy kandydatów na stanowisko SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT. Warunek konieczny to znajomość języka niemieckiego na poziomie C1/C2.
Osoba na tym stanowisku to wsparcie Zespołu w celu osiągnięcia celów jakościowych i zrozumienia procesów operacji wynajmu. Identyfikuje najlepsze praktyki i usprawnienia procesów.
Główne zadania na tym stanowisku:
Oczekiwania związane z tym stanowiskiem:
Firma oferuje:
Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „Aplikuj teraz”, aby przesłać aktualną kopię swojego CV lub zadzwoń do nas teraz.
Warszawa
NR REF.: 1175291
SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy i lidera w branży car rental / leasing, poszukujemy kandydatów na stanowisko SENIOR CUSTOMER SERVICE EXPERT. Warunek konieczny to znajomość języka niemieckiego na poziomie C1/C2.
Osoba na tym stanowisku to wsparcie Zespołu w celu osiągnięcia celów jakościowych i zrozumienia procesów operacji wynajmu. Identyfikuje najlepsze praktyki i usprawnienia procesów.
Główne zadania na tym stanowisku:
- Wsparcie Zespołu w tematach związanych z wiedzą o standardach realizacji usługi
- Nadzór nad procesami, szukanie obszarów do poprawy/wdrożenia
- Regularne kontrole jakości i działania sprawozdawcze.
- Szkolenia dla pracowników Zespołu
- Wsparcie Lidera Zespołu w przygotowywaniu raportów (takich jak jakość/związane ze szkoleniami/itp.)
- Wspiera Zespół w razie potrzeby w regularnych/ codziennych czynnościach biznesowych. tj.:
- Przyjmowanie zleceń od niemieckojęzycznych firm, które mają siedzibę w Niemczech / Austrii /Szwajcarii
- Przyjmowanie zleceń przez telefon oraz poprzez systemy E-Mail/Online od firm ubezpieczeniowych, firm assistance/leasingowych oraz koordynacja realizacji usługi.
- Realizacja wszystkich uzgodnionych z klientem procedur (assistance, ubezpieczenia, leasing).
Oczekiwania związane z tym stanowiskiem:
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe)
- Biegła znajomość języka niemieckiego C1/C2
- Dobra znajomość języka angielskiego – B2 / C1
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie użytkownika (Word, Excel, Outlook)
- Doświadczenia na podobnym stanowisku – 1 rok
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/przekazywaniu wiedzy
- Doświadczenie w zadaniach związanych z jakością produktów lub usług
- Gotowość do pracy zmianowej w całodobowym zespole operacyjnym
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie na umowie o pracę oraz system premiowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Dofinansowanie do opieki medycznej
- Nagrody jubileuszowe w postaci finansowej oraz dodatkowych dni wolnych
- Coroczne nagrody świąteczne
- Coroczne podwyżki
- Dofinansowanie do wakacji
- Zniżki na wynajem aut
- Pracę hybrydową: 2 dni home office na tydzień
- Dodatkowe dni wolne 24 i 31 grudnia
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, która jest liderem na rynku
- Odpowiednie szkolenia związane z zajmowanym stanowiskiem
Jeśli jesteś zainteresowany tą rolą, kliknij „Aplikuj teraz”, aby przesłać aktualną kopię swojego CV lub zadzwoń do nas teraz.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
