Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2017.

Senior Brand Manager (m/f) - OTC/Rx

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Senior Brand Manager we współpracy z Dyrektorem Marketingu jest odpowiedzialny za strategię krótko- i długoterminową podległej kategorii marek, jej egzekucję oraz ewaluację w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie rynkowe, jak również zarządzanie budżetem marketingowym. Senior Brand Manager współpracuje ściśle z zespołem przedstawicieli medycznych i kierowników regionalnych celem realizacji planów sprzedaży.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest firma farmaceutyczna z kilkunastoletnią tradycją na polskim rynku i pozycją lidera w kilku kategoriach. W związku z dynamicznym i konsekwentnym rozwojem organizacji, poszukujemy doświadczonej, samodzielnej i ambitnej osoby na stanowisko Senior Brand Manager do jednego z kluczowych obszarów terapeutycznych w działalności firmy.

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie, wdrażanie i egzekwowanie planów marketingowych marek w ramach strategicznej dla firmy kategorii
  • Zarządzanie podległym pracownikiem
  • Bieżąca analiza kategorii i konkurencji oraz wyciąganie wniosków biznesowych
  • Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla działu sprzedaży, prezentacja i szkolenia
  • Nadzór nad badaniami klinicznymi i obserwacyjnymi w związku z wizją budowania przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy medycznej i współpracy ze środowiskiem lekarzy specjalistów
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
  • Koordynacja przygotowywania i obsługi konferencji naukowych i warsztatów dla klientów
  • Współpraca z Liderami Opinii

Profil kandydata

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze farmaceutycznym
  • Praktyczna znajomość rynku z naciskiem na zarządzanie produktami wymagającymi promocji lekarskiej i konsumenckiej
  • Analityczne myślenie i nastawienie na realizację celów komercyjnych
  • Kreatywność marketingowa i doświadczenie w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek - warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe - medyczne lub pochodne (biologiczne, farmaceutyczne, biotechnologiczne) bêdzie dodatkowym atutem
  • Poparta przykładami umiejętność pozyskania i analizy badań i informacji medycznych oraz opracowanie na ich podstawie merytorycznego przekazu do lekarzy
  • Mile widziane doświadczenie w ginekologii lub w chirurgii, urologii, onkologii
  • Osobowość lidera i kompetencje delegowania zadań
  • Przedsiębiorczość, wysoka kultura pracy i komunikacji z nastawieniem na osiąganie celów pracy całego zespołu (marketingu, sprzedaży, R&D, logistyki, finansów, etc.)
  • Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie
  • Pracę w dobrej atmosferze i szansę rozwoju zawodowego
  • Unikalną możliwość pełnego wpływu na strategię marketingową kluczowej kategorii w biznesie firmy

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Farmacja / Laboratorium
do góry