Senior Brand Manager (m/f) - OTC/Rx
Senior Brand Manager we współpracy z Dyrektorem Marketingu jest odpowiedzialny za strategię krótko- i długoterminową podległej kategorii marek, jej egzekucję oraz ewaluację w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie rynkowe, jak również zarządzanie budżetem marketingowym. Senior Brand Manager współpracuje ściśle z zespołem przedstawicieli medycznych i kierowników regionalnych celem realizacji planów sprzedaży.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest firma farmaceutyczna z kilkunastoletnią tradycją na polskim rynku i pozycją lidera w kilku kategoriach. W związku z dynamicznym i konsekwentnym rozwojem organizacji, poszukujemy doświadczonej, samodzielnej i ambitnej osoby na stanowisko Senior Brand Manager do jednego z kluczowych obszarów terapeutycznych w działalności firmy.
Opis stanowiska
-
Przygotowywanie, wdrażanie i egzekwowanie planów marketingowych marek w ramach strategicznej dla firmy kategorii
-
Zarządzanie podległym pracownikiem
-
Bieżąca analiza kategorii i konkurencji oraz wyciąganie wniosków biznesowych
-
Przygotowywanie materiałów merytorycznych dla działu sprzedaży, prezentacja i szkolenia
-
Nadzór nad badaniami klinicznymi i obserwacyjnymi w związku z wizją budowania przewagi konkurencyjnej opartej na wiedzy medycznej i współpracy ze środowiskiem lekarzy specjalistów
-
Przygotowanie materiałów promocyjnych dla lekarzy, farmaceutów i pacjentów
-
Koordynacja przygotowywania i obsługi konferencji naukowych i warsztatów dla klientów
-
Współpraca z Liderami Opinii
Profil kandydata
-
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze farmaceutycznym
-
Praktyczna znajomość rynku z naciskiem na zarządzanie produktami wymagającymi promocji lekarskiej i konsumenckiej
-
Analityczne myślenie i nastawienie na realizację celów komercyjnych
-
Kreatywność marketingowa i doświadczenie w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek - warunek konieczny
-
Wykształcenie wyższe - medyczne lub pochodne (biologiczne, farmaceutyczne, biotechnologiczne) bêdzie dodatkowym atutem
-
Poparta przykładami umiejętność pozyskania i analizy badań i informacji medycznych oraz opracowanie na ich podstawie merytorycznego przekazu do lekarzy
-
Mile widziane doświadczenie w ginekologii lub w chirurgii, urologii, onkologii
-
Osobowość lidera i kompetencje delegowania zadań
-
Przedsiębiorczość, wysoka kultura pracy i komunikacji z nastawieniem na osiąganie celów pracy całego zespołu (marketingu, sprzedaży, R&D, logistyki, finansów, etc.)
-
Dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
Oferujemy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie
-
Pracę w dobrej atmosferze i szansę rozwoju zawodowego
-
Unikalną możliwość pełnego wpływu na strategię marketingową kluczowej kategorii w biznesie firmy
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More